FRAKSİYONEL LAZERLE LEKE TEDAVİSİ

19 Tem

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????FRAKSİYONEL LAZERLE LEKE TEDAVİSİ

Cilt güzelliği, kişinin genç görünmesini de dolaylı olarak etkilediğinden son yıllarda cildinde lekeler meydana gelmiş olan kişiler kulaktan dolma ev yapımı işlemlerle vakit kaybetmeyip profesyonel yardım almayı tercih etmektedirler. Bu davranış da lekelerden kurtulma yolunda en doğru adımdır. Cilt lekeleri herhangi bir hastalık varlığına işaret etmese de, bazı durumda iç hastalıklar ya da deri hastalıkları ciltte lekelenmeler ile de baş gösterebilmektedir. Dolayısı ile bu konu hakkında profesyonel yardım almak hem mevcut bir hastalık var ise bunun erken tanı ve tedavisine başlanmasına hem de yalnızca leke olsa bile en hızlı ve güvenilir şekilde lekenin temizlenmesi noktasında avantaj sağlamaktadır.

Son yıllarda en çok tercih edilen leke çıkarma yöntemleri lazer teknolojisine dayanan yöntemlerdir. Bunların kimi peeling yapılması yolu ile lekeleri ortadan kaldırırken kimisi deriye rengini veren melanin pigmentinin hedef alan uygulamalardır. Bunlardan fraksiyonel lazerle leke tedavisi en güvenilir sonuç veren leke çıkarma yöntemlerinde biri olarak kabul edilmektedir.

Fraksiyonel lazerle leke tedavisi 2 ile 5 seans arasında değişen uygulamalar ile cildinizdeki lekeleri tamamen silebilmektedir. Bu işlem sonrasında cildinizde kızarıklık olması normal olarak kabul edilmektedir. Bu kızarıklıklar 3 gün sonrasında tamamen geçmektedir. Geçmediği takdirde muhakkak hekiminizle görüşmeniz gerekmektedir. İlk seanstan sonra yaklaşık 7 gün içerisinde ilk olumlu etkileri görmeye başlayabilirsiniz.

Fraksiyonel lazerle leke tedavisi cildinizde bulunan lekelerin büyüklüğüne, derinliğine ve tonu bağlı olarak değişen seans sayılarında oluşmaktadır. Buna bağlı olarak da ücreti değişmektedir.

 

Yorum bırakın

Sivilce tedavisi

Sivilce tedavisi

Lazerle ben aldırma tedavisi

Lazerle ben aldırma tedavisi

Lazerle Ben Aldırma Tedavisi

Lazerle Ben Aldırma Tedavisi

Ben aldırma tedavisi

Ben aldırma tedavisi

Ben aldırma fiyatları

Lazerle ben aldırma fiyatları